Interneto svetainės www.happykoala.lt pirkimo sąlygos sudarytos pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymą. Interneto svetainę valdo įmonė „MEGASPLET, trgovina po internetu, d.o.o.“, Gmajna 7, 1236 Trzin (toliau – paslaugos tiekėjas). Registracijos numeris: 6988407000, įmonė yra PVM mokėtoja, PVM mokėtojo kodas: SI84375493, įmonės direktorius – Luka Ropotar. Registratorius: Liublianos apylinkės teismas. Registracijos numeris: 2016/768.

Bendrojo pobūdžio informacija

Pirkimo sąlygomis reglamentuojama internetinės parduotuvės veikla, vartotojo teisės ir verslo santykiai tarp tiekėjo ir kliento. Prieš pradėdami naudotis svetaine, turite įdėmiai perskaityti bendrąsias sąlygas. Naudodamiesi šia svetaine, jūs patvirtinate, kad susipažinote ir sutinkate su verslo sąlygomis, asmens duomenų apsauga ir teisiniu pranešimu. Jei nesutinkate su šiomis sąlygomis, svetaine nesinaudokite. Puslapiuose rasite nuorodų į kitas svetaines, kurių paslaugos teikėjas nekontroliuoja. Už jas atsako tik jų autoriai, o ne paslaugos teikėjas. Paslaugos teikėjas ir paslaugos teikėjo internetinio turinio autoriai neatsako už žalą, kuri kiltų naudojantis tokiu turiniu, kliaujantis jo tikslumu, dėl negalėjimo pasinaudoti informacija, dėl kokių nors klaidų ar turinio netikslumo. Paslaugos teikėjas turi teisę keisti bendrąsias sąlygas atnaujindamas šią informaciją. Tokie sąlygų pakeitimai jums privalomi. Prekių vaizdai yra simboliniai ir ne visada atitinka pristatomų prekių išvaizdą. Gaminių išvaizdos ir sudėties pokyčiai dažniausiai gali atsirasti atnaujinus gamintojo pasiūlymą. Įmonė Megasplet d.o.o. neatsako už nedidelius pakeitimus, pvz., gaminių spalvų atspalvius ir kitus nedidelius pakeitimus, kurie neturi įtakos nurodytoms ar numatomoms savybėms, ir jūs galite naudoti gaminį taip, kaip aprašyta kartu su gaminiu pateiktoje dokumentacijoje.

ĮSPĖJIMAS. Ši internetinė parduotuvė yra internetinė mažmeninė parduotuvė, skirta tik galutiniams vartotojams (B2C). Todėl svetainėje mes neleidžiame vykdyti prekybos su juridiniais asmenimis (B2B) ir nesiūlome sąskaitų faktūrų išrašymo paslaugos juridiniams asmenims. Taip pat tai reiškia, kad vėlesni fiziniams asmenims išrašytų sąskaitų faktūrų taisymai į išrašymą juridiniam asmeniui negalimi, nes pardavimo sandoris sudaromas tik su fiziniu asmeniu.
Jei norite užmegzti B2B santykius su mūsų įmone ir įsigyti didesnį produktų kiekį (pilna pakuotė, dėžutė, minimali pirkimo vertė 5000 eurų + PVM), susisiekite su mūsų didmenine parduotuve adresu info@emailnaslov.com.

Vartotojo registracija

Užsakymui pateikti registracija nereikalinga. Tiesiog užpildykite atitinkamus laukelius, nurodydami savo asmens duomenis ir pristatymo informaciją. Pirmajame puslapyje, kur pateikiate asmens duomenis, pažymėkite laukelį „Išsaugoti duomenis kitam kartui“. Tuomet perkant kitą kartą duomenų iš naujo pateikti nebereikės.

Mokėjimo būdai

Paslaugos teikėjas siūlo tokius mokėjimo būdus:

  • Mokėjimas atsiimant (grynaisiais pristatymo metu). Už siuntą sumokate kurjeriui ar paštininkui, kuris ją pristato. Siuntą jums pristatys DPD kurjerių tarnyba, išpirkimo mokestis netaikomas.

Pirkėjo įsipareigojimai

Paspausdamas „DĖTI Į KREPŠELĮ“ pirkėjas pareiškia, kad:
• kaip reikalaujama pagal įstatymus, yra vyresnis nei 18 metų amžiaus;
• yra veiksnus.

Pristatymo laikas ir būdas

Internetinė parduotuvė užsakymus priima 24 val. per parą. Visi užsakymai apdorojami operatyviai. Jeigu užsakymo metu prekės sandėlyje nėra, prekės gavimo laikas atitinka jos gavimo iš gamintojo laiką. Prie kiekvienos prekės nurodytas jos vienetų skaičius sandėlyje.

Sutartinis siuntų pristatymo partneris yra partnerio pavadinimas.

Pristatymo kainos ir išlaidos

Internetinėje parduotuvėje prekių kainos nurodomos eurais (EUR) su jau įskaičiuotu pridėtinės vertės mokesčiu (PVM), išskyrus atvejus, kai aiškiai nurodoma kitaip. Įmonė „MEGASPLET D.O.O.“, mokesčių mokėtojo kodas 84375493, yra mokesčių mokėtojas (SI) ir pridėtinės vertės mokesčio mokėtojas (PVM).
Kainos galioja užsakymo pateikimo metu ir neturi iš anksto nustatyto galiojimo termino. Kainos galioja atsiskaitant pirmiau nurodytais mokėjimo būdais pirmiau nurodytomis sąlygomis.

Pasiūlymai internetinėje parduotuvėje galioja tol, kol prekės išparduodamos, jei nenurodyta kitaip.
Pašto mokestis yra vienodas visiems produktams ir yra 3,50 €.

Pirkimas

Išsirinkę prekę, kurią norite pirkti, paspauskite mygtuką „Į krepšelį“. Pirkinių krepšelis yra viršutinėje dešinėje puslapio pusėje, jame rodomas užsakomų prekių kiekis ir bendra suma. Jei kurias nors prekes norite pašalinti iš krepšelio ar sumažinti jų kiekį, spustelėkite krepšelį ir prie prekės kiekio pasirinkite norimą prekės vienetų skaičių arba, paspausdami šiukšlinę, prekę ištrinkite. Pastaboms skirtame laukelyje galite įrašyti su užsakymu susijusius nurodymus. Užsakymas užbaigiamas paspaudžiant mygtuką „Mokėti“. Internetinėje parduotuvėje turėsite įvykdyti šiuos etapus:

  1. etapas. Pirkėjo duomenys. Įrašykite savo elektroninio pašto adresą ir pristatymo duomenis (vardas ir pavardė, gyvenamosios vietos adresas ir telefono numeris).
  2. etapas. Pristatymas. Pasirinkite pristatymo būdą ir nurodykite pristatymo adresą, jeigu jis skiriasi nuo to, kurį nurodėte anksčiau.
  3. etapas. Mokėjimo būdas ir užsakymo pateikimas. Šiame etape pasirenkate mokėjimo būdą ir pateikiate užsakymą. Jeigu turite nuolaidų kuponą, galite jį įvesti tam skirtame laukelyje.
  4. etapas. Santrauka ir užsakymo patvirtinimas.

Pateikę užsakymą, elektroniniu paštu gausite užsakytų prekių santrauką. Informacija apie užsakymo būseną ir turinį pirkėjui visada bus pasiekiama tiekėjo interneto svetainėje. Šiame etape tarp pirkėjo ir tiekėjo sudaroma sutartis dėl užsakytų prekių pirkimo. Paspausdami „Patvirtinti užsakymą“, patvirtinate, kad susipažinote ir sutinkate su pirkimo sąlygomis, kurios pateikiamos paslaugos teikėjo interneto svetainėje. Pirkimo–pardavimo sutartis slovėnų kalba pirkėjui visada prieinama apatinėje interneto svetainės dalyje.

Įspėjimai

Jaunesniems nei 18 metų asmenims alkoholiniai gėrimai ir tabako gaminiai neparduodami. Užsakymo pateikimo metu pirkėjas privalo būti pilnametis. Priešingu atveju sutartis su paslaugos teikėju bus nutraukta. Paslaugos teikėjas gali susisiekti su pirkėju jo nurodytu telefono numeriu, kad patikrintų duomenis.
Nuo 21.00 iki 7.00 val. prekės nepristatomos.

Užsakymo atšaukimas

Kol prekės neišsiųstos, užsakymą galite atšaukti. Skirsnyje „Užsakymų istorija“ matoma visų jūsų pirkimų istorija. Pasirinkite užsakymą, kurį norite atšaukti, ir mūsų elektroninio pašto adresu išsiųskite žinutę apie atšaukimą, nepamiršdami nurodyti užsakymo numerio. Po sėkmingai įvykdyto atšaukimo elektroniniu paštu gausite patvirtinimą. Jūsų atšaukimas bus matomas ir skirsnyje „Užsakymų istorija“.

Teisė nutraukti sutartį

Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties per keturiolika dienų atsisakyti, išskyrus LR Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis. Laikoma, kad prašymas pateiktas laiku, jei neviršytas minėtas terminas. Apie savo sprendimą atsisakyti sutarties pirkėjas privalo pranešti įmonei ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos, nevėluodamas nė dienos. Tai galima padaryti užpildant anketą ČIA, o prekės turi būti grąžintos per 14 dienų nuo datos, kurią paslaugos teikėjas gavo pranešimą apie grąžinimą.

Pinigai bus grąžinti kuo greičiau, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties nutraukimą gavimo. Įmonė gautas sumas pirkėjui grąžina tuo pačiu mokėjimo būdu, kuriuo naudojosi pirkėjas, išskyrus atvejus, kai pirkėjas aiškiai pareikalavo naudoti kitą mokėjimo būdą, ir dėl to pirkėjas nepatiria jokių išlaidų.

Pirkėjas gali apžiūrėti ir išbandyti prekes tiek, kiek tai yra būtina faktinei situacijai nustatyti. Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, jei jis atsirado dėl tokio pirkėjo elgesio, kuris nėra būtinas siekiant patikrinti prekės pobūdį, savybes ir veikimo būdą.

Vienintelės išlaidos, kurias pirkėjas patirs nutraukdamas sutartį, yra prekių grąžinimo išlaidos (siuntimo išlaidos skaičiuojamos pagal siuntų tarnybos kainoraštį ir priklauso nuo to, ar siunčiama siunta, paketas, ar krovinys). Prekę reikia grąžinti pardavėjui vėliausiai per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties (pirkimo) nutraukimą dienos.

Vartotojas neturi teisės nutraukti sutarties tokiu atveju, jei jis nori grąžinti prekę, kuri pagaminta pagal tikslius vartotojo nurodymus ir pritaikyta jo asmeniniams poreikiams, taip pat jeigu prekė dėl savo pobūdžio nėra tinkama grąžinti, jei ji greitai genda arba yra pasibaigęs jos galiojimo laikas.

Išskirtiniais atvejais, kai prekės negrąžintinos pagal įstatymą, pirkėjui galime pasiūlyti prekes išpirkti tokia kaina, kurią suderiname akte grąžinimo metu. Išpirkimas su nuolaida vykdomas pirkėjui tai patvirtinus elektroniniu paštu. Vartotojas išpirkimu naudojasi tik užsisakydamas kitą tokios pat ar didesnės vertės prekę.

Teisė į pinigų grąžinimą esant garantinei pretenzijai ir medžiagų trūkumams išsamiai reglamentuojama Vartotojų teisių gynimo įstatyme (neoficialus konsoliduotas tekstas).

Rekomenduojame prekes tinkamai paruošti transportuoti – galite naudoti originalią ar kitą tinkamą, t. y. saugią, pakuotę. Išpirkimo siuntų nepriimame
sutarčių, kurių objektas yra pagal vartotojo pateiktus parametrus pagamintos ir specialiems vartotojo poreikiams pritaikytos prekės, taip pat prekės, kurios dėl savo pobūdžio nėra tinkamos grąžinti, atveju.

Prekių grąžinimo adresas:

EXPEDICO/MEGASPLET
Terminalo g. 7, Biruliškės,
LT-54469 Kauno r.
Lithuania

Pažeistų siuntų grąžinimas

Jeigu pakuotė yra fiziškai pažeista, joje trūksta prekių arba yra matomų atidarymo požymių, pirkėjas pretenzijas turi pareikšti kurjeriui pristatymo metu arba susisiekti su kurjerių tarnyba. Jeigu norite gauti daugiau informacijos apie pažeistas siuntas, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo linija: info@happykoala.lt. Kartu su kurjerių tarnyba pasirūpinsime, kad pretenzija būtų išnagrinėta per kuo trumpesnį laiką.

Garantija

Pardavėjas parduodamoms prekėms suteikia 24 mėn. garantiją. Garantija ima galioti nuo siuntos priėmimo dienos. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti garantija, turi pateikti pardavėjui elektroninio pašto adresu info@happykoala.lt , rašytinį prašymą, kuriame detaliai nurodo priežastį (prekės trūkumą), kartu su prekės įsigijimo dokumentu.

Pardavėjas pasilieka teisę pareikalauti Pirkėjo atsiųsti papildomos informacijos, kuri reikalinga tam, kad nustatyti ar gedimas yra garantinis atvejis. Pardavėjas gali pareikalauti atsiųsti prekę apžiurai.

SMS rinkodara

Sutikdami su tekstine rinkodara (Megasplet d.o.o.) užsakymo metu ir inicijuodami pirkimą arba prenumeratos priemonėmis, sutinkate gauti pasikartojančius tekstinius pranešimus (apie užsakymą, įskaitant priminimus apie apleistą kasą), tekstinės rinkodaros pasiūlymus ir tekstinius sandorių pranešimus, įskaitant mūsų prašymus pateikti atsiliepimus, net jei jūsų mobiliojo telefono numeris yra įtrauktas į valstybinį ar federalinį "Neskambinti" sąrašą. Žinučių dažnumas skiriasi. Sutikimas nėra pirkimo sąlyga.

Jei norite atsisakyti tekstinių rinkodaros pranešimų ir pranešimų gavimo, atsakykite STOP į bet kurią mūsų siunčiamą mobiliąją žinutę arba pasinaudokite atsisakymo nuoroda, kurią pateikėme bet kurioje mūsų žinutėje. Suprantate ir sutinkate, kad alternatyvūs atsisakymo būdai, pavyzdžiui, alternatyvių žodžių ar prašymų naudojimas, nebus laikomi pagrįstu atsisakymo būdu.

Už šią paslaugą mokesčių neimame, tačiau jūs esate atsakingi už visus mokesčius ir rinkliavas, susijusias su tekstinių pranešimų siuntimu, kuriuos nustato jūsų belaidžio ryšio paslaugų teikėjas. Gali būti taikomi žinučių ir duomenų perdavimo tarifai. Jei turite klausimų, siųskite SMS žinutę HELP numeriu, iš kurio gavote žinutes. Norėdami gauti daugiau informacijos, taip pat galite susisiekti su mumis adresu.

Asmens duomenų apsauga

Suvokiame, kad mūsų interneto svetainės lankytojų ir pirkėjų privatumas yra svarbiausias dalykas. Todėl garantuojame 100 % saugumą ir jūsų asmens duomenų apsaugą, kaip nustatyta Asmens duomenų apsaugos įstatyme (ZVOP-1): https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/50685. Registruodamiesi mūsų internetinėje parduotuvėje sutinkate, kad jūsų asmens duomenis saugotume ir naudotume jūsų užsakymams vykdyti. Paslaugos teikėjas įsipareigoja nuolat užtikrinti vartotojo asmens duomenų apsaugą. Vartotojo duomenys jokiu būdu nebus perduodami neįgaliotiems asmenims. Daugiau apie asmens duomenų apsaugą galite paskaityti čia: https://pinkmintlove.si/pages/politika-zasebnosti-in-piskotki.

Rimtas defektas

Kada defektas laikomas rimtu?
Rimtu defektu laikoma tokia prekės būklė, kai ji nepasižymi savybėmis, reikalingomis norint ją įprastai naudoti, arba netinka prekybai:

  • neturi savybių, būtinų paskirčiai, kuriai pirkėjas ją perka, kai pirkėjas apie tokias savybes žinojo ar turėjo žinoti;
  • neturi tų savybių ir požymių, dėl kurių buvo aiškiai sutarta arba kurios buvo pagrįstai numatomos;
  • pardavėjas pristato ne to modelio ar pavyzdžio prekę, išskyrus atvejus, kai modelis ar pavyzdys buvo nurodytas tik informaciniais tikslais.

Kaip patikrinamas prekės tinkamumas?
Tikrinama lyginant su kita, nepriekaištinga tokio paties tipo preke, taip pat pagal gamintojo nurodytas prekės specifikacijas.

Kaip sprendžiama problema dėl rimto defekto?
Per įstatyme numatytą terminą pirkėjas turi informuoti mus apie bet kokį rimtą defektą tiksliai jį aprašydamas ir iš karto suteikti mums galimybę prekę apžiūrėti.

Įmonė prisiims atsakomybę už rimtą prekės defektą, paaiškėjusį per pirmuosius dvejus metus nuo prekės atsiėmimo.

Teisė kreiptis dėl rimto defekto išsamiau reglamentuojama Vartotojų teisių apsaugos įstatyme.

Naujienlaiškio prenumerata

Paslaugos teikėjas gali susisiekti su vartotoju nuotolinio ryšio priemonėmis tik tuo atveju, jei vartotojas su tuo aiškiai sutinka. Sutikimu laikome internetinėje parduotuvėje atliktą registraciją naujienlaiškiui gauti pasirinkus parinktį „gauti naujienlaiškį“ (svetainės naujienos, nauji pasiūlymai, akcijos). Registracija taip pat gali būti atliekama kitomis komunikacijos priemonėmis.

Teisinis įspėjimas

Internetinė parduotuvė priklauso įmonei MEGASPLET D.O.O., kuri ją ir valdo. Internetinėje parduotuvėje skelbiamas turinys yra įmonės MEGASPLET D.O.O. nuosavybė, kuri gali būti naudojama nekomerciniais tikslais, tačiau privaloma visiškai laikytis autorių teisių, t. y. turinį draudžiama perrašyti, dauginti ar kitais būdais platinti be įmonės MEGASPLET D.O.O. leidimo.

Elektros ir elektroninė įranga

Vadovaudamiesi Dekretu dėl elektros ir elektroninės įrangos (Slovėnijos Respublikos oficialusis leidinys Nr. 55/2015), informuojame, kad pirkdami naują elektros ir elektroninę įrangą, seną elektros ir elektroninę įrangą galite palikti pas mus.

Sena elektros ir elektroninė įranga, kurią paliksite, pagal naudojimo tikslą ir klasifikaciją turi atitikti naują elektros ir elektroninę įrangą, jos vienetų skaičius taip pat turi atitikti naujos elektros ir elektroninės įrangos vienetų skaičių.

Skundai ir ginčai

Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Skundą galima pateikti elektroniniu paštu reklamacije@happykoala.lt . Paslaugos teikėjas per penkias darbo dienas patvirtins skundo gavimą, informuos pirkėją, kiek laiko užtruks jo nagrinėjimas, ir informuos apie procedūros eigą. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.

Linkime gero ir smagaus apsipirkimo!

You have successfully subscribed!
This email has been registered