Mūsų siuntas pristato DPD kurjerių tarnyba, darbo dienomis nuo 9:00 iki 18:00 valandos. Jei pristatymo metu esate nepasiekiami, telefonu arba elektroniniu paštu su kurjerių tarnyba galite sutarti dėl kito pristatymo laiko.

Stengiamės išsiųsti happykoala.lt produktus kuo įmanoma skubiau. Savo sandėliui skiriame ypatingą dėmesį, nes mums itin svarbus pristatymo greitis ir patogumas. Jei prekes turime sandėlyje, jas paprastai išsiunčiame tą pačią arba kitą darbo dieną.

Pristatymo terminai

Siuntos yra pristatomos per 3 – 5 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo datos. Tačiau, jei užsakymo metu užsakomų prekių sandėlyje nėra arba užsakymą vykdote šventinio laikotarpio metu - jų pristatymas gali užtrukti šiek tiek ilgiau.

Apie galimą ilgesnį pristatymo laiką jums bus pranešta elektroniniu paštu. Jeigu užsakymo statusas jau pasikeis į: "Ruošiamas išsiųsti" arba "Išsiųstas", negalėsime atšaukti ar kaip nors kitaip pakeisti Jūsų užsakymo (prekės dydžio, spalvos, atskirų užsakymų sujungimo į vieną ir t. t.)"

Jeigu planuojate išvykti, pateikdami užsakymą galite nurodyti norimą siuntos pristatymo dieną, taip pat šią informaciją mums galite nurodyti elektroniniu paštu ar telefonu. Tai reiškia, kad iki tos datos jūsų siunta nurodytu adresu siunčiama nebus.

Jeigu turite daugiau klausimų, arba susisiekite su mumis šiuo adresu: info@happykoala.lt

Pažeistos siuntos

Jeigu gavę siuntą pamatote, kad prekė ar pakuotė yra pažeista, pakuotėje trūksta prekių, arba pastebite atidarymo požymių, galite pradėti siuntos grąžinimo ar naujos siuntos pristatymo procedūrą. Apie žalą būtina pranešti per 7 kalendorines dienas nuo siuntos priėmimo el. paštu info@happykoala.lt. Prie pretenzijos dėl žalos būtina pridėti ir paketo (vidinės dalies), pakuotės, pažeistos prekės, kurjerių tarnyba lipdukų nuotraukas, pateikti žalos aprašymą.

You have successfully subscribed!
This email has been registered