TURITE KLAUSIMŲ? PARAŠYKITE MUMS...
Čia galite greitai ir paprastai rasti visus atsakymus apie pirkinius.
➤ Kaip pateikti naują užsakymą?
Užsakymą galite pateikti ir elektroniniu paštu. Draugiškas mūsų klientų aptarnavimo skyrius jums tikrai padės, todėl prašome mūsų elektroniniu paštu atsiųsti nurodytus duomenis info@happykoala.lt:
Informacija apie siuntų sekimą pateikiama ČIA.
➤ Produktas, kurį gavau, neatitinka mano lūkesčių ir norėčiau jį grąžinti, kaip galėčiau tai padaryti?
Siuntos grąžinimo formą užpildykite ČIA.
➤ Užsakyto produkto dydis ar spalva man netinka. Ar galiu produktą pakeisti?
Užsakyto produkto dydžio ar spalvos keitimo formą užpildykite ČIA.
➤ Ką daryti, jei mano produktas pažeistas arba neveikia?
Informacija apie kompensacijas pateikiama ČIA.
➤ Kur galėčiau rasti savo produkto naudojimo instrukcijas?
Naudojimo instrukcijas galite rasti ČIA.
Tarp pateiktų atsakymų neradote atsakymo į savo klausimą?
Nesirūpinkite, mūsų klientų aptarnavimo komanda mielai atsakys į jūsų klausimus. Jūsų paslaugoms esame nuo pirmadienio iki penktadienio 08.00–16.00 val. Su mumis galite susisiekti pasirinktu komunikacijos kanalu.
Greičiausiai atsakymą jums pateiksime per programėlę Facebook Messenger:
Mums galite rašyti ir: info@happykoala.lt
Esame pasiekiami visą parą. Žinutę mums galite atsiųsti užpildydami šią formą:
➤ Kaip pateikti naują užsakymą?
Užsakymą galite pateikti ir elektroniniu paštu. Draugiškas mūsų klientų aptarnavimo skyrius jums tikrai padės, todėl prašome mūsų elektroniniu paštu atsiųsti nurodytus duomenis info@happykoala.lt:
- • Vardas ir pavardė
- • Pristatymo adresas (pašto kodas / vietovė / gatvė / namo numeris)
- • Mobiliojo telefono numeris (siuntų pristatymo tarnybai)
- • Gavėjo elektroninis paštas (siuntų pristatymo tarnybai)
- • Interneto svetainėje nurodytas PRODUKTO PAVADINIMAS (spalva / numeris / dydis)
Informacija apie siuntų sekimą pateikiama ČIA.
➤ Produktas, kurį gavau, neatitinka mano lūkesčių ir norėčiau jį grąžinti, kaip galėčiau tai padaryti?
Siuntos grąžinimo formą užpildykite ČIA.
➤ Užsakyto produkto dydis ar spalva man netinka. Ar galiu produktą pakeisti?
Užsakyto produkto dydžio ar spalvos keitimo formą užpildykite ČIA.
➤ Ką daryti, jei mano produktas pažeistas arba neveikia?
Informacija apie kompensacijas pateikiama ČIA.
➤ Kur galėčiau rasti savo produkto naudojimo instrukcijas?
Naudojimo instrukcijas galite rasti ČIA.
Tarp pateiktų atsakymų neradote atsakymo į savo klausimą?
Nesirūpinkite, mūsų klientų aptarnavimo komanda mielai atsakys į jūsų klausimus. Jūsų paslaugoms esame nuo pirmadienio iki penktadienio 08.00–16.00 val. Su mumis galite susisiekti pasirinktu komunikacijos kanalu.
Greičiausiai atsakymą jums pateiksime per programėlę Facebook Messenger:
Mums galite rašyti ir: info@happykoala.lt
Esame pasiekiami visą parą. Žinutę mums galite atsiųsti užpildydami šią formą:
INFORMACIJA
Happykoala yra registruotas prekės ženklas ir bendrovės nuosavybė:
Megasplet d.o.o.
Gmajna 7
1236 Trzin
Email: info@happykoala.lt
Esame jūsų paslaugoms:
Pirmadienis - penktadienis: 8.00 - 16.00
Pirmadienis - penktadienis: 8.00 - 16.00