Čia galite greitai ir paprastai rasti visus atsakymus apie pirkinius.

➤ Kaip pateikti naują užsakymą?
Užsakymą galite pateikti ir elektroniniu paštu. Draugiškas mūsų klientų aptarnavimo skyrius jums tikrai padės, todėl prašome mūsų elektroniniu paštu atsiųsti nurodytus duomenis info@happykoala.lt:
  • • Vardas ir pavardė
  • • Pristatymo adresas (pašto kodas / vietovė / gatvė / namo numeris)
  • • Mobiliojo telefono numeris (siuntų pristatymo tarnybai)
  • • Gavėjo elektroninis paštas (siuntų pristatymo tarnybai)
  • • Interneto svetainėje nurodytas PRODUKTO PAVADINIMAS (spalva / numeris / dydis)
➤ Mano siuntinys dar neatėjo. Kur jis yra?
Informacija apie siuntų sekimą pateikiama ČIA.

➤ Produktas, kurį gavau, neatitinka mano lūkesčių ir norėčiau jį grąžinti, kaip galėčiau tai padaryti?
Siuntos grąžinimo formą užpildykite ČIA.

➤ Užsakyto produkto dydis ar spalva man netinka. Ar galiu produktą pakeisti?
Užsakyto produkto dydžio ar spalvos keitimo formą užpildykite ČIA.

➤ Ką daryti, jei mano produktas pažeistas arba neveikia?
Informacija apie kompensacijas pateikiama ČIA.

➤ Kur galėčiau rasti savo produkto naudojimo instrukcijas?
Naudojimo instrukcijas galite rasti ČIA.


Tarp pateiktų atsakymų neradote atsakymo į savo klausimą?
Nesirūpinkite, mūsų klientų aptarnavimo komanda mielai atsakys į jūsų klausimus. Jūsų paslaugoms esame nuo pirmadienio iki penktadienio 08.00–16.00 val. Su mumis galite susisiekti pasirinktu komunikacijos kanalu.

Greičiausiai atsakymą jums pateiksime per programėlę Facebook Messenger:


Mums galite rašyti ir: info@happykoala.lt

Esame pasiekiami visą parą. Žinutę mums galite atsiųsti užpildydami šią formą:

INFORMACIJA

Happykoala yra registruotas prekės ženklas ir bendrovės nuosavybė:

Megasplet d.o.o.
Gmajna 7
1236 Trzin

Email: info@happykoala.lt

Esame jūsų paslaugoms:
Pirmadienis - penktadienis: 8.00 - 16.00
You have successfully subscribed!
This email has been registered